carolinahhägg

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

sjukt trött på bloggplatsen.se!

Av Carolina Hägg - 29 november 2011 16:37

hej är grymt sur och trött på bloggplatsen! vill verkligen inte det jag vill! fuck life..


jaja, får inte byta bloggplats för lollo haha ;)


nejmen sitter nu här och lyssnar på chill musik och värmer mina fossingar med mormors stickade strumpor :D love them! sitter även med idrotts"läxan", vi ska kunna tio muskler på latin?! hjälp! :(


men mamma ropar, skriver senare

puss,Carolina 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina Hägg - 29 november 2011 19:16

jag vet att jag inte fick... men bytte te nattstad istället. MÖT MIG DÄR! http://www.nattstad.se/nenne.nattstad.se ...

Av Carolina Hägg - 27 november 2011 22:20


kom hem från dansen för en halvtimme sen och ska ta och sova nu, profil i morgon och vill se fräsch ut  puss,Carolina en av de "grova" bilderna, oups!   ...

Av Carolina Hägg - 27 november 2011 13:12


ja hallå, här sitter man med benet fullt med voltaren och magen full av alvedon så jag ska kunna dra och dansa senare. hur ska´det bli av med min danskarriär? jaja det kommer nog bli bra sen när inflammationen går över!    hmm, kul när ens gita...

Av Carolina Hägg - 27 november 2011 13:03


Dag 1 - bild på mig+tio sanningar Dag 2 - min drömkille Dag 3 - godaste drickan Dag 4 - en låt som får mig att gråta Dag 5 - nått jag vill ha mer än nått annat just nu Dag 6 - vad jag skulle göra om jag fick en miljon Dag 7 - en dålig van...

Av Carolina Hägg - 25 november 2011 18:48

I D O L I D O L I D O L I D O L I D O L I D O L I D O L I D O L I D O L I D O L I D O L I D O L m i n a  f a v i s a r, h  e j a r  p å  e r ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards