carolinahhägg

Alla inlägg under september 2011

Av Carolina Hägg - 29 september 2011 22:00

hej och godnatt typ

ja jag kom hem typ nyss och ska bara tvätta av mig sminket och sen krypa ner i sängen och messa lite och sen sova som en stock.

imorgon är det profil och lollo (louisehviid.myshowroom.se) kommer och kollar! yey :D

jag ska fråga om hon inte kan filma om vi ska köra jennifers koreografi, för om vi kör egna vill jag inte att hon ska filma. dom suger -.-

men ni får faktiskt ha det bäst så ses vi imorgon. kan fixa lite tidsinställda inlägg och så haha.

men vi hörs

kyss!

   från förra vintern kanske haha :D

   fick bli min cepe bild, haha

Av Carolina Hägg - 29 september 2011 19:04

Men nu sitter jag och väntar, vi börjar inte förän 25 över och klockan är bara 04. Men jag har ju suttit här sen klockan halv sex tror jag ? Har tillochmed tappat räkningen haha xd.Musik i öronen och glor på alla som pratar om sin livsproblem, och det är rätt många (!)men ni får ha en fortsatt trevlig dag så SKA vi höras när jag kommer hem, det lovar jag den här gången. Ha det bäst, kyss!

Av Carolina Hägg - 29 september 2011 19:04

Men nu sitter jag och väntar, vi börjar inte förän 25 över och klockan är bara 04. Men jag har ju suttit här sen klockan halv sex tror jag ? Har tillochmed tappat räkningen haha xd.Musik i öronen och glor på alla som pratar om sin livsproblem, och det är rätt många (!)men ni får ha en fortsatt trevlig dag så SKA vi höras när jag kommer hem, det lovar jag den här gången. Ha det bäst, kyss!

Av Carolina Hägg - 28 september 2011 17:55

hej igen haha lite mycket nu kanske, men känner att jag måste skriva.

youre my only friend haha.

snart ska vi väl käka, blir pasta och carbonara eller hur det stavas, gott blir det iallafall :D

nu lyssnar jag på gamla låtar som får en att minnas till tiden då man var en liten usling som var jobbifg som satan om man inte fick kolla på tv haha.


aja ni får väl ha det bäst så ses vi imorgon eller senare haha

kyss!

ja det är sån här fin musik man lyssnar på, 80-talets glada toner :D

Av Carolina Hägg - 28 september 2011 16:42

hej igen

måste starta om och hålla på med datan för den har cepedampryck :@

aja blir väl ett musikinlägg eller videoinlägg senare?

men ni får ha det bäst så ses vi senare

kyss!

Av Carolina Hägg - 28 september 2011 15:09

hej tänkte att det var dax med ett inlägg idag haha ;)

idag var det ju den där räddningscupen och ja jag vet inte hur det går nu men våran skola kom ju te finalen iallafall, känns fett bra!


aja nu har jag käkat lite yoghurt och flingor och lyssnar på musik, alltid jag.

känner att det snart är dax att börja med svenskan kanske? hinner ju göra den nu så. men ni får ha det bäst så hörs vi

kyss!

 

btw, vad tycker ni om bilden.tycker den är helt okej?

Av Carolina Hägg - 27 september 2011 22:21

hej igen

ännu ett helt onödigt inlägg, yes kollade på idol och måste medge att alla brudar var helt awesome men vad hade dom gjort med amanda p's hår?

asså nej fy!

jaja, ska upp som vanligt imorgon och göra lite dusch innan jag åker iväg, vi har ju någon jäkla räddningscup i morgon som jag inte ens ska vara med på?

jaja är väl i gott sällskap och får hitta på något att göra iallafall

slänger upp en bild och så ses vi imorgon innan cupen eller under eller efter

ha det bäst

kyss!

 

Av Carolina Hägg - 27 september 2011 18:02

hejhej igenigen

nu kommer jag mörda er med inlägg, hehe.

bara att det får bli ett sånt med överdrivet mycket bilder haha :D

         och så kommer det lite bilder på snygga killar ouuh (a)

ja det var några bilder

men ha det bäst

kyss!

Ovido - Quiz & Flashcards