carolinahhägg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Carolina Hägg - 31 oktober 2011 16:54

hej igen ;)

jag vet, allvarligt min header blev helt jävla cepestörd men den får vara så nu. orkar inte fixa den för då blir den liten och ful.

lyssnar på en av abbas finaste låtar slipping through my fingers

aja nu väntar jag bara på att marcus och pappa ka ta och komma hem och laga mat, är faktiskt lite hungrig. ojoj, hur mycket har jag ätit egentligen?

men vi hörs väl senare eller något sådant? 

kyss!

vet inte vad det är med mig, jag blir asful på bilder utan mascara. *cutcut*     

Av Carolina Hägg - 31 oktober 2011 14:17

ja hallå igen mina kära pullor :D

jo har suttit i tror det är 2 timmar och tjuogo minuter på skype och snackat med ella, fml.

det tar aldrig slut, ändä har vi inget att snacka om haha :D


jo, nu är det så att ajg tänkte lägga in låten vi dansar till här för jag älskar den och var en av dom få som visste vilken låten var ;)

Christian Walz-Like suicide


aja nu så gick ella på toa så passar på att sträcka lite på benen haha, sitter som en påse med potatis i soffan ;)

men ni får ha det bäst så ses vi senare idag

kyss!

pain of salvation-hallelujah (leonard cohen version)

eargasm!

Av Carolina Hägg - 31 oktober 2011 10:29

ja hallå alla goda och glada :D

vaknade såklart klockan åtta idag, eftersom vi har höstlov så ska jag såklart inte sova.

fyy på mig. 

aja nu sitter jag här och väntar på att folket ska vakna så man har någon att snacka med haha, jag känner mig fett lonley haha. lonley, i'm mr lonley. I have no body, all on my own.


nu vill jag bara berätta att världens bästa e-type har gjort det igen! :D

lixom kollade någon av er på så mycket bättre? han vad ju fan bäst, strax före timbuktu



Timbuktu%20-%20Snart%20tystnar%20musiken

E-Type%20-%20Sommaren%20%C3%A4r%20kort

men ska ta och hitta på något annat, ha det bäst

kyss!

Av Carolina Hägg - 29 oktober 2011 18:59

ja hallå igen :D

nu är man mätt och belåten efter all tacos, mums så gott! :D

men känner inte något speciellt behov av att blogga så tänker gå ner och vara social med min familj, så ni får ha det så bra utan mig ;)

kyss!

det bästa på tvn nu haha

Av Carolina Hägg - 29 oktober 2011 13:20

ja hallå och godmorgon :D

ska dra mot affären för mina föräldrar inte förstår ett nej >.<

ha det bäst

kyss!

magnus uggla-norgevisan på idrottsgalan 2010

Av Carolina Hägg - 28 oktober 2011 08:33

ja hallå igen :D

ska ta och klä på mig nu och snart sticka te bussen, men måste skriva ett litet inlägg innan haha :D

idag ska jag träffa un amigo efter jobbet, men först;

  • köpa blommor till dom på djurhuset, kommer sakna att inte jobba där
  • gå in på vero moda och försöka hitta något snyggt att kunna ha på mig, helt slut i garderoben -.-

hoppas jag hinner med allt, måste typ åka fyra eller fem bussen hem, jag som tar hand om maten idag. men har ingen aning om vad det ska bli, får bli en surprise ;)

men ni får ha det bäst så hörs vi när jag kommer hem, runt fyra-fem tiden eller tidigare får se!
kyss!

mitt underbara torrschampo, ska användas flitigt från och med nu!

hehe 






Av Carolina Hägg - 27 oktober 2011 22:36

ja hallå :D

tänkte att jag slänger in ett inlägg innan jag går och lägger mig så,

godnatt!

kyss!

Av Carolina Hägg - 27 oktober 2011 07:37

ja godmorgon, sömntutan här vill inte gå upp men måste >.<

ska ta och dra mig te köket och käka lite frukost, så ni får ha det bäst så ses vi imorgon eftersom jag har dans idag, pust. är för trött för dans :$

kyss!

 

fett failad i know, men hallå nyvaken lixom?

Ovido - Quiz & Flashcards