carolinahhägg

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

i'll never see him again

Av Carolina Hägg - 25 november 2011 17:27

Alan Menken – I'll Never See Him Again, så underbart skön !

ja, nu sitter jag och har spelat nästan alla låtar jag kan på piano hehe

lyssnar på musik och bara tar det lugnt och väntar på maten, men min katt stressar mig genom att löpa och låta som en flock apor så ska gå och pussa på henne te hon är tyst medans det är reklam på spotify ;)


idag hade jag utvecklingssamtal, pust, mamma följde med och fick ingen kritik alls rätt skönt. sen följde hon med på gymnasiemässan och hjälpte mig, tack mamma  

hittade iallafall jättemånga fina gymnasium jag tänker ta och söka till, synd att man inte kan söka te alla och komma in på dom :( buhu.


aja men ni får ha en underbart fortsatt kväll och så hörs vi imorgon

puss,Carolina

fullt normal!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina Hägg - 29 november 2011 19:16

jag vet att jag inte fick... men bytte te nattstad istället. MÖT MIG DÄR! http://www.nattstad.se/nenne.nattstad.se ...

Av Carolina Hägg - 29 november 2011 16:37

hej är grymt sur och trött på bloggplatsen! vill verkligen inte det jag vill! fuck life..   jaja, får inte byta bloggplats för lollo haha    nejmen sitter nu här och lyssnar på chill musik och värmer mina fossingar med mormors stickade strump...

Av Carolina Hägg - 27 november 2011 22:20


kom hem från dansen för en halvtimme sen och ska ta och sova nu, profil i morgon och vill se fräsch ut  puss,Carolina en av de "grova" bilderna, oups!   ...

Av Carolina Hägg - 27 november 2011 13:12


ja hallå, här sitter man med benet fullt med voltaren och magen full av alvedon så jag ska kunna dra och dansa senare. hur ska´det bli av med min danskarriär? jaja det kommer nog bli bra sen när inflammationen går över!    hmm, kul när ens gita...

Av Carolina Hägg - 27 november 2011 13:03


Dag 1 - bild på mig+tio sanningar Dag 2 - min drömkille Dag 3 - godaste drickan Dag 4 - en låt som får mig att gråta Dag 5 - nått jag vill ha mer än nått annat just nu Dag 6 - vad jag skulle göra om jag fick en miljon Dag 7 - en dålig van...

Ovido - Quiz & Flashcards